نوین سازان

ساخت و ساز

نوین سازان

ساخت و ساز

کلر پودری چیست؟

شرکت جهان شیمی فروش کلر آب استخر شنا جهت استخرهای روباز و سربسته با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت بعلت واردات مستقیم را برعهده دارد .

ارائه انواع پودر کلر ایرانی ۶۵% و کلر هندی ۶۵% و ۷۰% و کلر ۹۰% آمریکایی ۱۰۰% محلول در آب و کلر چینی با قیمت مناسب درشرکت جهان شیمی صورت میگیرد.

کلر پودری یک ماده ضدعفونی کننده شیمیایی است که به صورت قرص ، پودر یا مایع وجود دارد و به منظور تمیز نگه داشتن آب استخر و ایمن بودن آب برای شناگران به استخر شنا اضافه می شود.

اشکال مختلف کلر استخر

قبلاً اشاره کردیم که کلر مورد استفاده در استخرها به صورت قرص کلر ، کلر پودری یا مایع کلر است. اما برخی از تفاوت های ظریف وجود دارد که باید قبل از  خرید از آنها مطلع باشید. هر فرم دارای مزایا و معایبی است ، همچنین دارای امتیازات مختلف قیمت ، کاربردها و اثربخشی عمومی در شرایط خاص است که برای همه استخرها مناسب نیست.

قرص کلر

قرص های کلر معمولاً با دیسپنسر استفاده می شود که به آنها اجازه می دهد با گذشت زمان به طور مداوم در استخر شما رها شوند. این روش باعث می شود که کلر به آسان ترین شکل استفاده شود و ما به بیشتر دارندگان استخرهای داخلی این نوع کلر را توصیه می کنیم.

قرص ها همچنین می توانند حاوی مواد مفید دیگری مانند جلبک کش برای جلوگیری از سبز شدن آب استخر و خاصیت تصفیه آب باشند و دیگر نیازی به خرید و افزودن آنها به طور مستقل نخواهید داشت.

کلر پودری

کلر پودری به عنوان “کلر گرانول” نیز شناخته می شود. پودر کلر یا به طور مساوی در استخر شما پاشیده می شود ، یا قبل از اینکه در آب استخر شما ریخته شود ، در یک ظرف جداگانه حل می شود و سپس به آب استخر اضافه می شود. این روش به شما قدرت کنترل بهتری بر روی سطح مصرف کلر برای ضد عفونی آب استخر می دهد. زیرا میزان مصرف پودر کلر استخر را شما به راحتی می توانید کنترل کنید.