نوین سازان

ساخت و ساز

نوین سازان

ساخت و ساز

گرنجور 2020 محصول بروز شده هیوندا

آزرا گرنجور 2020 با طراحی الهام‌گرفته از خودروی مفهومی لوفیل روژ رونمایی شد و به‌زودی در بازار کره جنوبی عرضه می‌شود. در آینده‌ای نزدیک این خودرو روانه بازار کره جنوبی خواهد شد .برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این خودرو شگفت انگیز می توانید به سایت استارپارتی نمایندگی فروش قطعات کیا و هیوندای مراجعه کنید.

نسخه‌ی فیس‌لیفت

هیوندای آزرا گرنجور 2020 (Hyundai Grandeur)  که رونمایی شد، نسخه‌ی فیس‌لیفت و بازطراحی‌شده از سدان بزرگ محرک جلو به شمار می‌رود که خودروساز کره جنوبی در سال ۲۰۱۶ معرفی کرد.

طراحی ظاهری

هیوندای آزرا گرنجور 2020 جدید چهره‌ای به‌شدت الهام‌گرفته از خودروی مفهومی هیوندای لوفیل روژ (Le Fil Rouge) دارد و یکی از اولین خودروهای طراحی‌شده تحت دوران مدیریت لوک دانکروولک، مدیر واحد طراحی گروه هیوندای است.

هیوندای آزرا 2020 به‌جای طراحی جلوی محافظه‌کارانه در مدل‌های کنونی، اکنون مجموعه‌ای از چراغ‌های جلو نازک در ترکیب با جلوپنجره‌ی پر از قطعات الماس به رنگ متالیک را به کار می‌گیرد، که برخی از آن‌ها به‌عنوان بخشی از گرافیک منحصربه‌فرد حالت رانندگی در شب روشن می‌شوند.

به‌نظر می‌رسد تغییرات در قسمت جانبی و عقب خودرو کاملا چشم‌گیر نیست؛ اما این خودرو نه‌تنها ۶۰ میلی‌متر طول بیشتری (۴،۹۹۰ میلی‌متر) دارد، بلکه دارای ۴۰ میلی‌متر فاصله‌ی محوری بلندتر و ۱۰ میلی‌متر عرض بیشتر است.

طراحی داخلی آزرا گرنجور 2020

در داخل هیوندای آزرا  ۲۰۲۰ با داشبورد جدید و سیستم سرگرمی و اطلاعاتی بزرگ ۱۲/۳ اینچی لمسی و همچنین میله‌های افقی شبیه به فولکس‌واگن پاسات که از طریق دریچه‌های هوای مرکزی و جانبی متصل می‌شوند، روبه‌رو خواهیم شد.

سایر تغییرات شامل صفحه‌نمایش لمسی ثانویه با اندازه‌ی کوچک‌تر برای دسترسی بیشتر به سیستم تهویه، صفحه‌نمایش کاملا دیجیتال ۱۲/۳ اینچی، کنسول مرکزی جدید و غربیلک فرمان جدید برگرفته از مدل اخیر هیوندای سوناتا می‌شود.

برخی از قطعات هیوندای گنجور

چند پیشرانه در گرنجور جدید در دسترس خواهد بود؛ از جمله این موارد می‌توان به پیشرانه‌ی چهار سیلندر ۲/۵ لیتری اسمارت‌استریم (Smartstream)، پیشرانه‌ی هیبریدی ۲/۴ لیتری، پیشرانه‌ی ۳/۰ لیتری با سوخت LPG و پیشرانه‌ی خورجینی ۶ سیلندر ۳/۳ لیتری با قدرت۲۸۵ اسب‌بخار اشاره کرد.

بیشتر بدانیم : واتر پمپ آوانته

فواید سوکرالوز

در این مقاله از فروشگاه مواد شیمیایی  جهان شیمی با خواص سوکرالوز آشنا خواهید شد.

طعم منحصربه‌فرد سوکرالوز که کاملاً”شبیه شکر است و مقاومت عالی آن موجب برتری این شیرین کننده از سایر شیرین کننده شده است وجایگزین شکر در کلیه انواع غذا ها و نوشیدنیها شامل غذاهای خانگی و دستورهای پخت باشد.

سوکرالوزطعمی شیرین دارد و شیرینی آن در دهان باقی می ماند و هیچ طعم ناخوشایندی در دهان ایجا نمی‌کند. سوکرالوز دربدن انرژی تولید نمی‌کند به دلیل اینکه مانند ساکارز شکسته نمی‌شود وبه سرعت از میان بدن بدون تغییر عبور می کند .

سوکرالوز به طور وسیعی در بیش از ۱۰۰ تحقیقات در مدت ۲۰ سال مورد بررسی قرار گرفته و تا کنون هیچ گونه گزارشی مستند از عوارض نامطلوب همچون پوسیدگی دندان ، افزایش قند در افراد دیابتیک ، تغییرات ژنتیکی ، سرطان ، مشکلات ایمونولوژیک ، اختلال در سیستم اعصاب مرکزی ومحیطی ونیز نقص جنین از این ماده منتشر نشده است.

این شیرین کننده برای کل اقشار جامعه قابل استفاده می باشد شامل زنان باردار ، مادران شیرده و کودکان درکلیه سنین .

سوکرالوز برای افراد رژیمی که می خواهند میزان جذب کالری را به بدن خود کاهش دهند مفید می باشد. سوکرالوز به عنوان یک شیرین کننده در مکمل های غذایی ، مواد دارویی ، ویتامین ها و مکمل های معدنی و دارویی قابل استفاده می باشد .

از دیگر فواید سوکرالوز اینست که موجب تخریب دندانها نمی‌شود ودوست دندانهاست چون باکتریهای دهان آنرا به عنوان یک منبع غذایی نمی‌شناسد بنابر این موجب پوسیدگی دندانها نمی‌شود .

به طور وسیع در آمریکا ، کانادا ، استرالیاو اروپا و آسیا مصرف می گردد.

بیشتر بدانیم : آسپارتام

نکته :

سوکرالوز هیچ تاثیری بر متابولیسم کربوهیدرات ندارد ، ، همچنین میزان قند خون وترشح انسولین را در کوتاه وبلند مدت تحت تأثیر قرار نمی‌دهد درنتیجهشیرین کننده مناسب برای دیابتی ها محسوب می گردد.

پایداری بسیار بالا در حالات محلول ودر دماهای مختلف سبب می گردد که این شیرین کننده کم/بدون کالری به طور وسیع در صنایع غذایی ودارویی ( کنسرو ، سس ، شربت ، انواع نوشیدنی ها ، کیک ، دسر ، بستنی ، مکملها ، ویتامین هاو….)مصرف گردد.

بیشتر بدانیم : بهبود دهنده نان

چند طرح جدید حلقه نامزدی برای کسانی که بدنبال تفاوت هستند

مراسم و سنت‌های عروسی در سال‌های گذشته تغییرات زیادی داشته است اما فاکتور ثابت در تمامی ازدواج‌ها از گذشته تاکنون، حلقه ازدواج و حلقه نامزدی است.

مدل مرسوم حلقه‌ی طلا و نامزدی رینگ‌های ساده‌ای است که با یک ردیف سنگ جواهر یا فقط یک سنگ مزین و ساخته شده‌اند. اغلب هم جواهر شفاف و بی‌رنگ برای حلقه نامزدی انتخاب می‌شود. اما برخی خانم‌ها دوست ندارند دنباله‌رو سنت‌های پیشینیان باشند و دلشان می‌خواهد کمی نوآوری کرده و تنوعی در حلقه ازدواجشان ایجاد کنند.

یا برخی هم تمایل دارند به جای خرید طلا ، الماس خریداری کنند اما ترجیح می‌دهند تراش الماس با نمونه‌های موجود در بازار متفاوت باشد. یا دست‌کم رنگ یا استایل خاصی داشته باشد. به طوری‌که نمونه مشابه آن را نتوان به‌راحتی در دست فرد دیگری یافت.

اگر جزو کسانی هستید که بدنبال جواهرات غیرمرسوم و غیرمعمول برای انتخاب به عنوان حلقه ازدواج هستید، از شما دعوت می‌کنیم پیشنهادهای زیر را از نظر بگذرانید. با گالری طلا و جواهر کیش طلا همراه باشید.

به جای استفاده از حلقه دایره‌ای مرسوم از انواع پیچ‌وتاب‌دار استفاده کنید

جذابیت و تفاوت این حلقه، شکلی پیچیده‌ی انگشتر است که با یک الماس بزرگ در مرکز و ردیفی از سنگ‌های ریزتر حسابی در دست خودنمایی می‌کند.

از حلقه‌ای استفاده کنید که طرح الماس منحصربه‌فردی داشته باشد

انگشتر پهن طلایی را با یک یا دو ردیف سنگ قیمتی که با الماسی بزرگ در مرکز تزئین شده برای نامزدی خود سفارش دهید تا حلقه‌تان شبیه هیچ‌یک از اطرافیان نباشد.

حلقه و الماس یکرنگ انتخاب کنید

طلای رزگلد در حال حاضر از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. اما سنگ الماس به رنگ رزگلد چیزی نیست که همه جا بتوانید آن را ببینید. پس برای تنوع طلب‌ها این گزینه خوبی است.

وقتی سنگ‌های رنگی گرانقیمت وجود دارد چرا الماس؟

یک حلقه زرد رنگ با ردیفی از گوهرهای رنگی و زیبا که با سلیقه در کنار هم چیده شده‌اند یک حلقه نامزدی مناسب برای افرادی است که دوست ندارند پیرو سنت‌های قدیمی‌ترها باشند.

یک حلقه ظریف اما کاملا متفاوت

این گزینه برای عروس‌هایی که انگشتان ظریف دارند و بدنبال حلقه‌های ساده اما شیک هستند بسیار عالیست. در عین حال، قیمت مناسبی هم دارد و همه جا می‌توان آن را بدست کرد و از زیبایی‌اش لذت برد.

بیشتر بدانیم : طلای 18 عیار چیست ؟

همه چیز درباره ریفلاکس نوزادان

سن : کودک یک ماهه تا کودک یک ساله

ریفلاکس نوزادان یا (Infant reflux) زمانی اتفاق می‌افتند که محتویات معده نوزاد، به درون مری و حلق باز می‌گردد. که به طور خلاصه به آن ریفلاکس معدی-مری یا (GERD) اطلاق می‌شود.

این بیماری به ندرت جدی است و جایی برای نگرانی ندارد زیرا در حالت عادی با بزرگتر شدن نوزاد کم کم دیگر نوزاد دچار ریفلاکس نخواهد شد. تا زمانی که کودک هجده ماهه  میشود ممکن است چند بار در روز به این حالت دچار شود.

ریفلاکس نوزادان چندین بار در روز حتی برای نوزادان سالم نیز اتفاق می‌افتد. تا زمانی که کودک شما تغذیه مناسب، رشد کافی و در نتیجه سلامتی بالایی داشته باشد ریفلاکس جای هیچ نگرانی نخواهد داشت.

به ندرت، ریفلاکس در نوزادان می‌تواند نشانه‌ای از یک مشکل پزشکی مانند آلرژی، وجود انسداد در دستگاه گوارش یا بیماری ریفلاکس معده (GERD) باشد.

علائم

رفلاکس نوزادان به طور کلی علت نگرانی نیست. این بسیار غیر معمول است که محتویات معده به اندازه کافی اسیدی برای تحریک گلو یا مری و ایجاد علائم و نشانه ها باشد.

علل ریفلاکس نوزادان

مابین مری و معده درست در محل اتصال آن ها به یکدیگر یک اسفنکتر یا ساختار شبیه به اسفنکتر وجود دارد که هنوز کامل نشده است (مثل چیزی که در بزرگسالان وجود دارد). مدتی طول خواهد کشید تا این ساختار به تکامل برسد و تا آن موقع بروز ریفلاکس طبیعی است. عوامل ایجاد کننده ریفلاکس در نوزادان رایج هستند. و اغلب نمی‌توان از بروز آن جلوگیری کرد. زیرا به نظر یک امر طبیعی است. برخی از عواملی که باعث بروز ریفلاکس و بالا آوردن در نوزادان می‌شود عبارتند از:

خواب بیش از حد در نوزادان (که اجتناب ناپذیر است)

رژیم غذایی تقریبا کاملا مایع

تولد زودتر از ۹ ماه کامل

شخیص

پزشک علایم حیاتی نوزاد را بررسی می کند. یک معاینه فیزیکی انجام می دهد و از تاریخچه پزشکی نوزاد و تاریخچه خانوادگی او سوالاتی میرسد. اگر علایمی مثل تاخیر در رشد یا لاغر شدن و ضعف در نوزاد دیده شود شاید لازم باشد راه کارهایی برای بهبود وضعیت نوزاد در نظر فته شود.

درمان

ریفلاکس نوزادان معمولا بعد از مدتی به صورت خودبه‌خود بهبود پیدا می کند. اما چنانچه دیرتر از حد موقع بهبود یافت و یا برای کنترل عوارض میتوانید اقداما زیر را انجام دهید:

دادن کودک کوچکتر، تغذیه بیشتر و مکرر.

قطع غذا برای خرد کردن کودک شما.

نگه داشتن نوزاد خود را به طور قائمه ۲۰ تا ۳۰ دقیقه پس از تغذیه.

اگر کودک شما آلرژی داشته باشد، شیر دادن به محصولات شیری، گوشت گاو یا تخم مرغ از رژیم غذایی خود را از بین ببرد.

تعویض نوع فرمولی که کودک خود را تغذیه می کنید.

بیشتر بدانیم :

هیوندا سانتافه 2020 جادوی جدید کمپانی هیوندا

با نگاهی به سال 2018 یعنی هنگامی‌ که شرکت هیوندا، مدلی کاملاً جدید و بازطراحی شده از شاسی‌بلند محبوب خود یعنی هیوندای سانتافه را معرفی کرد، می‌توان در سال 2020 این انتظار را برای این شاسی‌بلند کره‌ای داشت که با به‌روزرسانی‌هایی برای هرچه جذاب‌تر شدن و ماندن در رقابت‌های جهانی، همراه شود.

البته این به‌ روز رسانی‌ها را با تغییرات بسیار بزرگی که به معنای تغییر نسل در یک خودرو بوده و چهره و طراحی یک خودرو را ازاین‌رو به آن رو می‌کنند، نباید اشتباه گرفت؛ زیرا تنها دو سال از معرفی چهارمین و آخرین نسل از سانتافه یعنی سال 2018 گذشته و هنوز برای تغییرات بزرگ زود است.

بیشتر بدانیم : هیوندای النترا

شاخصههای استاندارد هیوندا سانتافه 2020

در نسخه استاندارد هیوندا سانتافه 2020، می‌توانیم شاهد شاخصه‌هایی باشیم که این خودرو، از شاسی‌بلند پرچم‌دار این شرکت یعنی هیوندای پالیساد به ارث برده است. سیستم‌ها و شاخصه‌هایی مانند سیستم ایمنی تشخیص و تحلیل نقاط کور خودرو برای جلوگیری از برخوردهای احتمالی با خودروهایی که در نقاط کور راننده قرار دارند.

در کنار این سیستم، می‌توانیم در نسخه‌های SE و SEL هیوندا سانتافه 2020، شاهد سیستم جدیدی باشیم که با نام هشدار سرنشینان عقب خودرو برای راننده به‌صورت استاندارد عرضه خواهد شد. این سیستم به این منظور کارگذاری شده است که در صورت قرار داشتن یک حیوان یا نشستن سرنشین در قسمت عقب خودرو، راننده در هنگام ترک کردن خودرو از وجود آن‌ها باخبر باشد.

قطعات هیوندای سانتافه 2020

هیوندا سانتافه 2020 با موتور 3.5 لیتری V6 در بازار استرالیا عرضه خواهد کرد.

این مدل جایگزین نسخهی 2.4 لیتری خواهد شد و میتواند 276 اسب بخار قدرت و 336 نیوتون متر گشتاور تولید کند. گیربکس مورد استفاده در سانتافه 6 سیلندر از نوع 8 دنده‌ی اتوماتیک است.

هیوندا سانتافه 2020 مدل اکتیو

از امکانات هیوندای سانتافه اکتیو 2020 باید به رینگهای 17 اینچی آلومینیومی، آینههای جانبی گرمکندار، نمایشگر 3.5 اینچی TFT در پشت آمپرها، نمایشگر 7 اینچی داشبورد، اندروید اتو، اپل کارپلی، بلوتوث، فرمان چرمی، دستهدندهی چرمی و سیستمهای کمکی رانندگی اشاره کرد.

امکانات پیشرفته در هیوندا سانتافه

هیوندای در تمامی تیپهای سانتافه پکیج کمکی رانندگی خود با نام SmartSense را نیز عرضه خواهد کرد که شامل سیستم کمکی پیشگیری از تصادف جلو، سیستم هشدار نقطه کور کمکی، سیستم هشدار خودروی پشت سری، سیستم هشدار هوشیاری راننده، رادار بین خطوط، نور بالای هوشمند و کروز کنترل هوشمند میشود.

برای کسب اطلاعت بیشتر در مورد تمام خودرو های کمپانی هیوندای و کیا می توانید به بلاگ استارپارتس نماینگی فروش قطعات هیوندای و کیا مراجعه کنید.