نوین سازان

ساخت و ساز

نوین سازان

ساخت و ساز

شستن کلاه گیس به چه صورت انجام می شود؟

کلاه گیس wigs در واقع کلاهی است که روی آن با موهای مصنوعی یا طبیعی پوشیده شده است. اصولا افراد به دلایل پزشکی اعم از ریزش مو، شیمی درمانی، طاسی و حتی صرفا به دلیل زیبایی از کلاه گیس زنانه یا مردانه استفاده می کنند.

کلاه گیس هایی با موهای طبیعی بسیار گران هستند اما در مقایسه با کلاه گیس های مصنوعی از مقاومت بیشتری در انجام اقدامات زیبایی مانند صاف کردن ، فر کردن، رنگ کردن و ... برخوردارند. در خرید کلاه گیس دقت کنید.

موهای کلاه گیس را از نوک شروع به شانه زدن کنید :

به آرامی شانه بزنید و گره ها را باز کنید و به تدریج به سمت ریشه های مو برسید . برای کلاه گیس زنانه که دارای مو صاف از برس های معمولی و برای انواع فر آن ، از برس های دندانه دار استفاده کنید .

سینک ظرفشویی خود را از آب سرد پر کنید و مقداری شامپو درون آن بریزید :

از شامپویی مناسب با نوع الیاف کلاه گیس استفاده کنید . برای مثال اگر الیاف کلاه گیستان مجعد است از شامپوی مخصوص موهای مجعد استفاده کنید و یا اگر الیاف کلاه گیستان رنگ شده است ، از شامپوی مخصوص موهای رنگ شده برای آن استفاده کنید

کلاه گیس را به داخل بچرخانید و آن را درون آب قرار دهید :

سپس با کمک دستانتان به الیاف کلاه گیس فشار ملایمی بیاورید و آن را کمی درون آب تکان دهید تا شامپو به خوبی به درون الیاف آن نفوذ کند. این امر همچنین به از بین رفتن گرد و غبار موجود درون الیاف آن کمک خواهد کرد.

کلاه گیس را با استفاده از آب سرد شستشو دهید :

همچنین میتوانید برای شستن کلاه گیس آن را درون ظرفی پر از آب سرد قرار دهید تا کف موجود بر روی آن از بین برود. بسته به مقاومت کلاه گیس و پرپشتی الیاف آن، ممکن است لازم باشد دو بار آن را شستشو دهید تا به خوبی تمیز شود .

برای از بین بردن گره های ایجاد شده در الیاف کلاه گیس از نرم کننده با کیفیت بالا استفاده کنید :

از اعمال این مواد بر روی ریشه های الیاف خودداری کنید

انتخاب کلاه گیس متناسب با رنگ پوست

اشتباهی که بسیاری از افراد در هنگام خرید کلاه گیس کوتاه می کنند این است که دوست دارند تنوعی به خرج دهند و معمولا به سمت کلاه گیس هایی می روند که رنگ مویی متفاوت تر از رنگ موی خود را دارند که این کار کاملا اشتباه است؛ رنگی را انتخاب کنید که قبلا امتحانش را پس داده است.

عوامل مهم در انتخاب اکستنشن مو

1. بهترین اکستنشن را متناسب با تمام شرایط خودتان انتخاب کنید:اولین نکته مهم، انتخاب اکستنشن هایی است که زمان بیشتری دوام می آورند. شاید اکستنشن های ارزان اوایل استفاده خوب به نظر برسند، اما خیلی زود خراب می شوند و به جایگزین نیاز پیدا می کنند. اگر درحال آزمون و خطای موقتی نیستید، حتما بهترین اکستنشن را بعد از تحقیق کافی خریداری کنید.

2. رنگ مو، یکی از عوامل مهم است:اکستنشن انتخابی شما باید بیشترین نزدیکی را به موهای طبیعی تان داشته باشد. یکی از اشتباهات رایج زنان، انتخاب اکستنشن های تیره تر یا روشن تر نسبت به موهای خودشان است که زیبایی موها را از بین می برد.

3. مراقبت از اکستنشن ها را درست انجام بدهید:برای شستن اکستنشن ها حتما از شامپوهای بدون سولفات و پارابن کمک بگیرید. کلاه گیس ها و اکستنشن های کلیپسی باید در پایان روز از روی موهای طبیعی جدا شوند و هیچ وقت برای مدت طولانی روی سر باقی نمانند.

منبع: کلاه گیس

بوتاکس معده چیست ؟

بوتاکس معده یکی از روش‌های درمانی برای کاهش وزن و بهبود علائم اضطراب و افسردگی در برخی بیماران است. در این روش، بوتاکس به عنوان یک ماده موضعی در دیواره معده تزریق می‌شود تا حرکات معده را کند کرده و احساس سیری بیمار را افزایش دهد.

این روش باعث کم شدن ترشح اسید در معده ، بهبود علائم اسهال و یبوست و کاهش سایز معده می‌شود که در نتیجه باعث کاهش وزن بیمار می گردد.

اما باید توجه داشت که بوتاکس معده یک روش درمانی است و برای کاهش وزن کافی نیست و باید همراه با تغییر در شیوه زندگی و تغذیه سالم همراه شود.

مانند دیگر روش درمانی دیگری، بوتاکس معده هم ممکن عوارضی داشته باشد. بعضی از عوارض ممکن شامل درد، تورم، خارش، افتادگی و تحریک معده است.

در موارد نادر، عوارض جدی مانند تب و مشکلاتی برای صفرا می‌توانند رخ دهند. عوارض جانبی بعد از درمان ممکن است تا چند روز یا هفته دوام داشته باشد و در بعضی موارد نیاز به درمان پزشکی است.

به هر حال، مهم است که قبل از تصمیم به دریافت بوتاکس معده، با پزشک خود مشورت کنید و تمامی عوارض و فواید مرتبط با این روش درمانی را بشناسید. بوتاکس معده برای برخی بیماران می‌تواند به عنوان یک روش درمانی موثر و مفید باشد.

آیا واقعا بوتاکس معده باعث کاهش وزن سریع می شود؟

تاکس معده یک روش جدید لاغری است که به صورت آندوسکوپی انجام می شود. در این روش سمی به نام بوتولینوم به عضلات معده تزریق می شود. این کار انقباضات ماهیچه های معده را کاهش می دهد و زمان تخلیه غذا از معده را طولانی می کند. در نتیجه بیمار به سرعت سیر می شود، سطح گرسنگی کاهش می یابد و به مرور زمان کاهش وزن رخ می دهد. لازم به ذکر است که این درمان یک روش کاهش وزن نیست. کاهش وزن تعریف دیگری دارد و مکانیسم کاهش وزن آن بسیار موثرتر و متفاوت تر است.

قبل از آن باید اطمینان حاصل شود که متقاضی بیماری زمینه ای ندارد. اگر فرد مشکلی نداشته باشد بعد از بوتاکس معده کاهش اشتها و میزان کالری مصرفی را مشاهده می کند. این روش به شما این امکان را می دهد که به سرعت وزن خود را بدون ایجاد عوارض خطرناک کاهش دهید. علاوه بر این، این روش جدید نوید درمان سرطان معده را نیز دارد.

هزینه جراحی لاغری

هزینه عمل لاغری یکی از دغدغه های همیشگی کسانی است که به هر دلیل به این نوع از جراحی رو می آورند! به همین اندازه یکی از معدود پرسش هایی است که نمی توان به آن پاسخ روشنی داد چرا که برایش در برخی از موارد، هزینه های روشنی تعریف نشده است اما با در نظر گرفتن دستمزد جراح لاغری می توانیم آن را تخمین بزنیم و برایش کم یا بیش برنامه ریزی کنیم.

از سویی دیگر همیشه سوالات به میزان هزینه عمل جراحی لاغری ختم نمی شوند و پای سوالات دیگری نیز به میان می آید، پرسش هایی پیرامون نقش بیمه در تامین هزینه‌ها برای مثال این پرسش به طور مکرر پرسیده می شود: هزینه عمل اسلیو معده با بیمه تکمیلی قابل پرداخت است؟

انواع عمل لاغری که به شما در کاهش وزن کمک می کنند

بای پس معده، عمل اسلیو معده و دیگر روش های جراحی لاغری، از روش های غیر طبیعی کاهش وزن محسوب می شوند. جراحی های لاغری نه تنها می توانند خطر ابتلا به بیماری های مرتبط با چاقی مانند دیابت نوع ۲، فشار خون بالا، بیماری های قلبی و آپنه خواب را کاهش دهند، بلکه کیفیت زندگی شخص را به طرز قابل توجهی بهبود می بخشند.

کاندیدای جراحی لاغری

کاندیدای جراحی لاغری کسانی هستند که :

·         تلاش هایشان در جهت کاهش وزن با ورزش و برنامه رژیم غذایی لاغری ناموفق بوده باشد.

·         دارای شاخص توده بدنی (BMI) 40 به بالا هستند.

·         دارای شاخص توده بدنی (BMI) 35 به بالا بوده و دچار مشکلات و بیماری های جدی ناشی از چاقی هستند.

·         نوجوانانی که در سن بلوغ بوده و شاخص توده بدنی (BMI) آنها ۳۵ یا بالاتر بوده و دچار مشکلات جدی ناشی از چاقی هستند.

·         در برخی موارد، در صورت داشتن این ویژگی ها به همراه بیماری های جدی ناشی از چاقی، بیمار ممکن است برای چند نوع جراحی لاغری کاندید شود.

چرا باید به دنبال جراحی لاغری برویم؟

جراحی لاغری اغلب راه حل آخر بوده و زمانی انجام می شود که تمام تلاش های دیگر در راستای کاهش وزن بی نتیجه مانده و سلامت بیمار در خطر باشد. با این وجود، جراحی لاغری هنوز هم جزء جراحی های پرخطر بوده و نیازمند مراقبت و رسیدگی های ویژه برای جلوگیری از بروز عوارض می باشد. جراحی های لاغری نه جزء جراحی های زیبایی بوده و نه می تواند جایگزینی برای عادات غذایی خوب و داشتن فعالیت های منظم باشد.

جراحی لاغری موجب کاهش وزن سریع می شود اما برای موفقیت این عمل، بیمار باید ورزش مداوم و تغییر رژیم غذایی پس از جراحی لاغری را در برنامه زندگی خود قرار دهد. از آنجایی که چاقی ژنتیکی قابل درمان نیست و تنها با جراحی کمی اصلاح می شود، در صورت شکست جراحی لاغری، وزن بیمار به طور ناگهانی افزوده می شود.

پلیسه معده

روش پلیکیشن در ایران ابداع شده است. این روش تقریبا مثل اسلیو است اما ارزان‌ترین روش جراحی به حساب می‌آید زیرا در آن از وسایل خاصی استفاده نمی‌شود. در واقع طی آن معده روی هم بخیه می‌خورد و پلیسه می‌شود، به این ترتیب فضای آن کم می‌شود. به این روش از جراحی لاغری پلیسه معده گفته می شود.

 

کاهش ریزش مو با مصرف دارو

زیبایی با پوست سالم و زیبا، موهایی پرپشت و سالم و ناخن های محکم شناخته می شود؛ اما در شرایطی مثل رژیم گرفتن، رادیکال های آزاد، نورخورشید، افزایش سن، اضطراب و استرس، کم خونی ناشی از فقر آهن و آلودگی های محیطی، سلامت پوست، مو و ناخن ها را به خطر می اندازد. قرص پرفکتیل پلاتینیوم به جهت سلامت و حفاظت کامل از پوست، مو و ناخن و کاهش روند ایجاد چروک و پیری پوست ، بر اثر تابش نورخورشید و آلودگی های محیط، کاهش خشکی و شکنندگی ناخن و مو، بهبود روند رشد و کیفیت ناخن و مو، افزایش سفتی و استحکام پوست فرموله شده است. همچنین دارای آنتی اکسیدان بسیار قوی در عصاره هسته انگور و ریز مغذی هایی مانند ویتامین ها و مواد معدنی ضروری بدن است که باعث ساخت کلاژن و افزایش استحکام پوست و حفاظت از سلول های پوست،مو و ناخن می شوند.

بیش تر بخوانید خرید کلاه گیس کوتاه

سلنیوم

سلنیوم برای چه خوب است ؟

یکی از سوالات متداول در مورد selenium این است که:” سلنیوم برای چی خوبه ؟” مهم‌ترین ویژگی که سلنیوم را در میان عناصر معدنی برجسته می‌سازد، به خاصیت آنتی اکسیدانی آن مربوط می‌شود. داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی به این معناست که این ماده معدنی می‌تواند آسیب ناشی از رادیکال‌های آزاد را که مخرب سلول‌ بوده و استرس اکسیداتیو به وجود می‌آورند، خنثی نماید. این ویژگی موجب می‌شود تا سلنیم این قابلیت را داشته باشد که در درمان و پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها به عنوان یک داروی کمکی مورد استفاده قرار گیرد. مهم‌ترین فواید سلنیوم به شرح زیر است:

·         ممکن است ریسک ابتلا به انواع سرطان را پایین آورد

·         سلامت قلب و عروق را بهبود می‌بخشد

·         ممکن است در پیشگیری از آلزایمر موثر باشد

·         به حفظ سلامت مو کمک می‌کند و ریزش مو را کاهش می‌دهد

·         استحکام ناخن‌ها را بهبود می‌بخشد

·         به تنظیم هورمون تیروئید در بدن کمک می‌کند

بیش تر بخوانید: سرطان خون

پرفکتیل پلاتینیوم

 بازسازی کلاژن و تقویت پوست

·         ویتامین سی سبب بازسازی کلاژن طبیعی پوست و در نتیجه بهبود عملکرد پوست می شود.

·         ریبوفلاوین ( b2 )، نیاسین (b3  )، و بیوتین سبب حفظ استحکام ساختمان پوست می شوند.

حفظ و بازسازی سلولی

·         از مهمترین عوامل پیری پوست می توان به اشعه آفتاب، آلودگی، سیگار کشیدن و رادیکال های آزاد اشاره کرد.

·         ویتامین E، C و ریبوفلاوین ( ویتامین B2 ) سبب حفاظت سلول ها در برابر رادیکال های آزاد می شوند.

·         ویتامین B12 ،D،  فولیک اسید به همراه آهن و مواد معدنی، منیزیم و روی به حفظ روند بازسازی سلولی کمک می کنند.

یک مکمل همه جانبه برای پوست، مو و ناخن

·         پرفکتیل پلاتینیوم علاوه بر تاثیرات مثبت روی درخشندگی و بازسازی سلول های پوست بر سلامت و رشد ناخن ها و مو نیز تاثیر می گذارد.

·         سلنیوم و زینک سبب حفظ سلامت ناخن ها می شود.

·         بیوتین سبب حفظ سلامت مو ها، و مس سبب پیشکیری از سفیدی مو می شود.

یک مکمل زیبایی مولتی ویتامین

·         شما هنگام مصرف پرفکتیل پلاتینیوم نیازی به مصرف مولتی ویتامین دیگری ندارید.

·         فرمولاسیون منحصر به فرد پرفکتیل پلاتینیوم با دارا بودن ویتامین ها و مواد معدنی نیاز بدن به مولتی ویتامین را تامین می کند.

منبع: کلاه گیس