نوین سازان

ساخت و ساز

نوین سازان

ساخت و ساز

معرفی کلی هیوندا آوانته

همانطور که می دانید شرکت هیوندا گاهی ماشین هایی تولید می کند که بسیار با دوام و برای مدت ها آن ماشین در ذهن ها مانده و حتی مدت ها بعد از اتمام تولید آن از آن استفاده می شود .یکی از این خودرو ها ، خودروی هیوندا آوانته ساخت کشور کره در سال 1991 که هنوز هم تعدادی از آن ها در خیابان ها دیده می شود .

آوانته نام یکی از روزنامه هایی است که منتسب به حذب کمونیست کشور پرتغال است!

همچنین در زبان کشور پرتغال کلمه آوانته به معنای جلو است؛شاید هم آوانته برگرفته از کلمه آوانت گارد است که به معنای پیشرو و موجد است.

اما در ابتدای ورود به ایران زیاد از این ماشین استقبال نشد از دلایل آن می توان به استفاده از قیمت نادرست نسبت به بدنه و امکانات اشاره کرد . در ادامه به مشخصات این ماشین می پردازیم .

بیشتر بدانیم : واتر پمپ آوانته

تغییرات نسخه جدید هیوندا آوانته

درباره نسخه جدید این ماشین باید گفت شما نسخه جدیدی با نام آوانته دیگر نخواهید دید چرا که این خودروی نسل سومی برای نسل چهارم پنجم وحتی نسل ششم ( هنوز به ایران وارد نشده ) اسم خود را به هیوندای النترا تغییر داد و النترا در حال حاضر به دستاورد های خوبی رسیده .

مشخصات فنی

بهترین و برترین ویژگی هیوندا آوانته پیشرانه یا همان موتور آن است . این یعنی هنگام فشردن پدال گاز شما را نا امید نخواهد کرد. قدرت این خودرو از موتوری با حجم 2 لیتر چهار سیلندر می تواند قدرتی معادل 140 اسب بخار تولید کرده و نیروی گشتاوری معادل 182 نیوتن متر تولید کرده و در دو نسخه دستی و اتومات عرضه شد .

نتیجه گیری

در کل هیوندا آوانته در سال های عرضه فروش و محبوبیت متوسط رو به پایینی داشت ، چون حریف های مثل رنو مگان و … حریف های ضعیفی نبوده ضعیف نخواهند شد . برای بحث قیمت می توان گفت شما دیگر نمی توانید یک آوانته نو داشتهباشید.

از کجا قطعات هیوندای را خریداری کنیم ؟

اگر صاحب یکی از خودروهای کمپانی هیوندای هستید حتما به قطعات و لوازم یدکی هیوندای نیاز پیدا می کنید شما می توانید تمام قطعات هیوندای را به صورت اورجینال و در سریع ترین زمان ممکن از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو استار پارتس خریداری کنید.

اسید اگزالیک چینی

فروشگاه مواد شیمیایی جهان شیمی واردکننده و ارائه کننده اسید اگزالیک چینی گرید غذایی و صنعتی با بهترین کیفیت میباشد . جهت خرید و استعلام قیمت فروش اسید اگزالیک با ما تماس حاصل فرمایید .

اسید اگزالیک (Oxalic acid) یک ترکیب آلی با فرمول C2H2O4 است. اسید اگزالیک ماده ای جامد بلوری و سفید رنگ است که موقع حل شدن در آب یک محلول بی رنگ تولید می کند.

اسید اگزالیک یک ماده کاهنده است که باز کنژوگه آن اگزالات نام دارد ، قدرت این اسید بسیار بیشتر از اسید استیک است. این ماده بطور طبیعی در بسیاری از مواد غذایی وجود دارد و مصرف بیش از حد و تماس پوستی طولانی مدت آن می تواند خطرناک باشد.

این ترکیب که اسید اتان دی اوئیک نیز نامیده می شود نوعی دی کربوکسیلیک اسید است که به طور طبیعی در بسیاری از سبزیجات و گیاهان یافت می شود. این ماده در حالت جامد بی بو ، بی رنگ است اما بعد از تصفیه به شکل ماده بلوری سفید در می آید.

بیشتر بدانیم : اسید فسفریک

کاربردهای اسید اگزالیک چیست ؟

این ماده شیمیایی همچون اسید سیتریک و جوش شیرین اساساً یک محصول خانگی ضروری است که عمدتاً به عنوان پاک کننده برای موارد مختلف استفاده می شود و از طرفی کاربردهای صنعتی و استفاده های دارویی نیز دارد.

حدود ۲۵٪ از اسید اگزالیک تولید شده به عنوان ماده نگهدارنده در فرآیندهای رنگرزی استفاده می شود. این ماده در سفیدکننده ها به خصوص برای گل میناکاری استفاده می شود.

این ماده همچنین در بیکینگ پودر استفاده شده و به عنوان ماده معرف سوم در دستگاه های آنالیز سیلیس بکار می رود.

این اسید به مقدار کم در بسیاری از محصولات پاک کننده ، مواد شوینده و سفید کننده یافت می شود. اسید اگزالیک همچنین برای صیقل دادن سنگ  ها و چوب های قدیمی یک ترکیب ایده آل است.

در زمینه پزشکی ، شرکت ها از این اسید برای خالص سازی بیشتر مواد شیمیایی خاص یا رقیق کردن آنها استفاده می کنند. با این حال ، اطلاعات بسیار کمی در مورد فواید سلامتی این اسید وجود دارد. اسید اگزالیک به صورت آلی و خام غیر کشنده است و اما گاهی اوقات می تواند عوارضی برای بدن داشته باشد.

از این ماده شیمیایی به عنوان سفید کننده برای از بین بردن زنگ زدگی و لکه ها  و در ساخت فیلم عکاسی استفاده می شود. در تصفیه خانه های فاضلاب نیز از این اسید برای رسوب موثر کلسیم و حذف آن استفاده می شود .

بیشتر بدانیم : کربنات پتاسم

خرید هدیه طلا برای خانمها

در صورتی که بودجه­ی کافی در اختیار داشته باشید، یکی از بهترین هدایا برای بانوان طلا است. طلا از آن هدایایی ست که حتما خانمها را هیجان زده می­کند و تا مدتها در ذهنشان می­درخشد.

شما با خرید طلا نشان می­دهید که خسیس نیستید و ارزش بسیار زیادی برای شخص مورد نظرتان قایل هستید و حفظ این رابطه برای شما اهمیت زیادی دارد. البته این به معنای مادی­ گرایی نیست؛ بلکه عمق علاقه­ی شما به بانو و حفظ این رابطه را نشان می­دهد.

برای خرید طلا، سلیقه و پسند طرف مقابل را حتما در نظر داشته باشید؛ اینکه چه زیورآلاتی را بیشتر استفاده می­کند: دستبند طلا، گردنبند طلا، انگشتر طلا، گوشواره طلا …؟ طلای زرد را بیشتر می­پسندد یا طلای سفید؟ مدلهای ساده را دوست دارد یا پر زرق و برق و نگیندار و سنگدار؟

همیشه هم لازم نیست که این هدیه­ ی شما سنگین و گران قیمت باشد؛ گاهی هدیه دادن یک زنجیر طلای ظریف – اگرچه قیمت زیادی ندارد – برای فرد مقابل شما ارزش زیادی خواهد داشت.

اگر زمان زیادی برای خرید هدیه نداشتید و نمی خواستید با عجله و در دقیقه­ی نود، هدیه ­ی خود را خریداری کنید، می­توانید در گالری پرسته با یک جست و جوی ساده به هدیه­ ی مناسب و مورد نظر خودتان دست یابید.

تزئین کادو را سرسری نگیرید

فراموش نکنید که خانم ها به جزئیات و حوصله­ ای که شما در انتخاب و تزئین کادو به خرج می­دهید، توجه زیادی دارند؛ پس هر هدیه ای که می­گیرید، سعی کنید به خوبی آن را تزئین کنید. شما می­توانید با انواع گل یا شکلات و حتی یک یادداشت عاشقانه بر ارزش هدیه خود بیفزایید.

بیشتر بدانیم:

اجرت طلا چگونه محاسبه می شود

طلای ارزان

ایمجین خودروی فناورانه کیا موتورز

مدل جدید کیا برای رقابت با بنز و تسلا

شرکت خودروسازی کیاموتورز می‌خواهد ماشین الکتریکی جدیدش (ایمجین) را هم‌زمان با رقابت با محصولات لوکس و گران‌قیمت، نگاه مردم به این مارک را تغییر دهد.

ابر قدرت کیا در راه است

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از بی بی سی ماشین جدید کیاموتورز سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می‌شود و براساس کانسپتی به نام ایمجین ساخته می‌شود که سال گذشته نمایش داده شد.

عصرایران– کیا موتورز طی نمایشگاه خودروی ژنو 2019 از محصولی جذاب با نام ایمجینن رونمایی کرد که به عنوان یک خودروی تمام الکتریکی طراحی جذاب و متفاوتی را پیش روی مخاطبان قرار داد.قرار است این خودروساز کره‌ای همچنین آماده است تا یک مدل EV را که با هیوندا اشتراک دارد را به نمایش بگذارد.

کیا در نظر دارد محصولی بسیار باکیفیت را برای رقابت با تسلا، مرسدس و ب ام و وارد بازار کند که برچسب قیمت ارزانتری را همراه خود داشته باشد.

همچنین در طراحی جدید خود ظاهری متفاوت را خلق کند که در نگاه اول با هیچ یک از بخش‌های خودرویی سازگاری ندارد.

بیشتر بدانیم :

طراحی فوق حرفه ای

طراحی متفاوت ایمجین بویژه گرافیک چراغ های اصلی در قسمت جلو و عقب خودرو یکی از مهمترین تفاوت های آن با محصولات مشابه است.

مهندسان کیا همچنین ستون میانی ایمجین را حذف کرده اند و بار آن را بر دوش توسعه ستون آخر در طراحی فست بک نهاده اند.

خودکشی با ایمجین

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ درب ها نیز در حالت خودکشی باز می شوند تا هرچه بیشتر بر تفاوت های طراحی ایمجین تاکید شود.

قدرت فوق العاده ایمجین

خودروی فناورانه کیا موتورز دارای برد حرکتی 500 کیلومتر خواهد بود و از سیستم باتری جدید 800 ولتی استفاده خواهد کرد که طی 20 دقیقه ظرفیت آن با یک شارژر 350 کیلوواتی دیی سی از 20 به 80 درصد می رسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خودرو های کمپانی های کیا و هیوندای و هم چنین خرید تمامی لوازم یدکی و قطعات کیا و هیوندای می توانید به فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو استارپارتس مراجعه کنید.

اسید سیتریک چینی

فروشگاه مواد شیمیایی جهان شیمی واردات و فروش اسید سیتریک چینی آبدار یا مونو هیدرات و اسید سیتریک چینی خشک یا آنهیدرات با برندهای معتبر انجام میدهد .جهت خرید و استعلام قیمت فروش اسید سیتریک چینی آبدار و اسید سیتریک خشک چینی با ما تماس بر قرار نمایید.

متابولیزه شده در بدن شما :

اسید سیتریک درون هر سلول بدن شما، زنجیره ای از واکنش های شیمیایی را تولید می کند که باعث تولید انرژی می شوند. این فرایند متابولیک، چرخه اسید سیتریک، بستگی به گرفتن اسید سیتریک از طریق رژیم غذایی شما نیست. بدن شما تمام اسید سیتریک مورد نیاز از مواد مغذی مصرف می کند. در حالی که سلول ها می توانند اسید سیتریک را از چربی ها و پروتئین ها سنتز کنند، ترجیح می دهند از کربوهیدرات استفاده کنند.

اسید سیتریک در خون شما با کلسیم ارتباط دارد، که باعث کاهش کلسیم موجود در سنگ کلیه می شود. اگر سابقه ای از سنگ کلیه اگزالات دارید، مصرف زیادی از میوه های مرکبات یا لیموناد سبب جلوگیری از تشکیل سنگ در آینده می شود.

طبق مرکز پزشکی نیویورک لانگون، اسید سیتریک ممکن است سنگهای کوچکی را که فقط شروع به تشکیل آنها می کنند، از بین ببرد و سطح اسیدیته را در ادرار کاهش می دهد که مانع توسعه اگزالات کلسیم و اسید اوریک اسید می شود.

یکی از اسیدها و آنتی اکسیدان های خوراکی پر مصرف در صنایع غذایی می باشد. از تخمیر محلولهای قندی توسط کپک ها تولید میشود .

از منابع دیگری نیز مانند لیمو، آب لیمو و آناناس استخراج می شود.

اسید اصلی پرتقال و لیمو است. به فرم بی آبC6H8O7 و مونوهیدرات C6H8OHO وجود دارد.

فرم بی آب اسید سیتریک در محلولهای داغ کریستالیزه می شود.

هر ۱۴۶گرم فرم بی آب اسید سیتریک یا مونو هیدرات در ۱۰۰ میلی لیترآب مقطر حل میگردد.

هر ۱۷۵گرم فرم مونوهیدرات آن در ۱۰۰ میلی لیتر آب حل می شود. در ۲۵ درجه سانتی گراد محلول ۱ درصد آن دارای pH ۲/۳ می باشد.

جاذب الرطوبه بوده و طعم بسیار ترشی تولید می کند.

بیشتر بدانیم :

متاسفانه ایران با داشتن مواد اولیه ساخت این اسید تولید کننده این نوع از مواد شیمیایی خوراکی نمیباشد.