نوین سازان

ساخت و ساز

نوین سازان

ساخت و ساز

انواع روکش های زمستانی استخر

یک روکش زمستانی استاندارد به ­طور معمول از مواد ضد آب ساخته­ شده و برای جلوگیری از ورود برگ­های درختان، زباله­ ها و البته نور خورشید به استخر در طول مدتی که استفاده نمی­شود، طراحی شده­ است.

روکش­ های زمستانی استخر، مقرون ­به ­صرفه بوده و برای هر دو نوع استخرهای روی زمین و بالاتر از سطح زمین به­ طورگسترده مورد استفاده قرار می گیرند؛ نصب آنها معمولاً آسان است و بیشتر آن ها باید ظرف دو یا پنج سال بسته به شرایط آب و هوای منطقه ای تعویض شوند.

روکش ­های ایمنی 

قیمت روکش­ های ایمنی استخر کمی از روکش هایی که برای نگهداری استخر در زمستان استفاده می شود یبیشتر خواهد بود و نصب آن نیز اندکی به کار بیشتر احتیاج دارد. اما بسیاری از دارندگان استخر می­دانند که این روکش­ ها ارزش این هزینه و کار اضافی را دارند: روکش­ های ایمنی ماندگاری طولانی ­تری دارند و در صورت افتادن کودک یا یک حیوان خانگی روی آنها، از استحکام کافی برخوردار هستند.

چرا به یک روکش ایمنی احتیاج خواهید داشت؟

روکش­های زمستانی مانع از عبور زباله­ها و نورخورشید می­شوند ولی معمولاً تحمل وزن زیادی ندارند. از سوی دیگر، روکش­های ایمنی با هدف تحمل وزن اضافی ساخته­می­شوند که نشان از آن است که توانایی دور نگهداشتن کودکان و حیوانات خانگی از آب استخر را دارند.

فراتر از روکش­: تجهیزات و لوازم جانبی استخر

به ­منظور آماده کردن استخر برای زمستان، کارهایی بیش از انتخاب یک روکش باید انجام داد. شما می­توانید از میان تجهیزات استخر گزینه­ هایی را برگزینید که به شما در امر پاک کردن برف و زباله ­ها، حفظ تعادل شیمیایی استخر و غیره کمک کند، ازجمله:

  • برف­روب: برف وزن بسیار زیادی دارد و می­تواند به سرعت روکش استخر شما را در هم بشکند. منتظر ذوب شدن برف­ ها نمانید. درعوض، از یک برف روب با دسته بلند برای کنار زدن برف­ ها استفاده کنید. از برف روب­ های ساخته ­شده از لاستیک نرم را استفاده کنید چون باعث آسیب یا پارگی روکش استخر نخواهند شد.
  • کیت­ های شیمیایی زمستان:کیت­های شیمیایی زمستان می­توانند از رنگی شدن آب جلوگیری کنند، رشد جلبک­ ها را مهار کنند و آب استخر را تا فصل بعدی شنا تازه نگه دارند.
  • برگ گیر: این توری­ های سبک برای قرارگیری روی روکش ایمنی استخر طراحی شده­اند. این وسیله خارج کردن ضایعات و زباله ­ها را تسهیل کرده است. توری را بردارید و برگ­ ها را خارج کنید، به همین سادگی!

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ساخت استخر ، تاسیسات استخر و فعالیت های مربوط به تعمیر و نگهداری استخر( عایق بندی، تصفیه استخر و...) می توانید از کارشناسان تام استخر مشاوره بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد