نوین سازان

ساخت و ساز

نوین سازان

ساخت و ساز

آیا مردها هم می‌توانند از طلا و جواهرات استفاده کنند؟

استفاده از طلا و جواهرات در مردها موضوع جدید و تازه‌ای نیست که به سال‌های اخیر ربط داشته باشد. در مصر باستان مردها به وفور از زیورآلات استفاده می‌کردند و تاتونخامون یکی از پادشاهانی بود که همه نوع زیورآلاتی داشت.

در طول قرن‌های گذشته مردها همیشه از انواع چشم‌زخم، گوشواره طلا ، هدبند فلزی، گردنبند، پیرسینگ بدن، انگشتر طلا ، پابند، دستبند، مدال و سنجاق سینه استفاده کرده‌اند و همچنان نیز این زیورآلات در بین برخی از مردان مدرن و امروزی رواج دارد.

جالب است بدانید در گذشته چنین بوده که هر چه طلا یا جواهر درخشش بیشتری داشته، برای مردها جذاب‌تر بوده و حتما از آن برای تکمیل تیپ و ظاهر خود استفاده می‌کردند.

گردنبند و زنجیرهای آویز

چه مدلی برای مردان مناسب است: زنجیر طلای رزگلد ساده / زنجیر طلای زرد با سنگ قهوه‌ای / زنجیر نقره استرلینگ بلند با آویز یا مدال از جنس نقره

با چه لباسی باید ست کرد: یک تی‌شرت ساده و بدون طرح، شلوار جین راسته با جوراب و کفش ورزشی

توضیحات کارشناس: شما با استفاده از این زنجیرها می‌توانید تیپ ساده‌ و تکراری تی‌شرت و شلوار جین را به یک ظاهر متفاوت و جدید تبدیل کنید.

انگشترهای پهن و مردانه

چه مدلی برای مردان مناسب است: انگشتر نقره استرلینگ / انگشتر مربعی از جنس برنج / انگشتر ساده از جنس طلای سفید / انگشتر از جنس پلاتین

با چه لباسی باید ست کرد: این‌گونه انگشترها را بهتر است با لباس‌های جین و لی ست کنید، یا لباس‌های گل‌دار

توضیحات کارشناس: برای اینکه غیررسمی و ماجراجو به نظر برسید می‌توانید از انگشترهای پهن استفاده کنید زیرا این اکسسوری اغلب با لباس‌های کژوال و غیررسمی استفاده می‌شود.

دستبند 

چه مدلی برای مردان مناسب است: دستبند النگویی از جنس نقره استرلینگ / دستبند چرمی مشکی / دستبند چرمی آبی‌رنگ / دستبند سنگی به رنگ مشکی با تزئینات نقره‌ای

با چه لباسی باید ست کرد: این اکسسوری‌ها را می‌توان تقریبا با هر تیپی ست کرد؛ از پیراهن مردانه گرفته تا تی‌شرت ساده و حتی کت‌های اسپرت یا مجلسی. فقط کافیست دستبندها را در کنار ساعت مچی استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دانشنامه طلا  و هم چنین خرید طلا  کم اجرت می توانید به سایت فروشگاه آنلاین طلا و جواهر مراجعه کنید و تنها به چند کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد